gizemmuuu tiroid düşüklüğü yaşıyorum kontrol altında ama çok çabuk kilo alıyorum ve ödem oluyor bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?
BhrDnmz gizemmuuu bendede gebeligw bagli yukseklik Cikti. Ama dahiliyeye gidiyorum 3 haftada 1 kan veriyorum ilac kullaniyorum normal ayarinda cikiyor
Minigimm0611 gizemmuuu Bende de hamilelikte çıktı normalde yoktu dahiliyeye yönlendirdiler düzene girdi şuanda ama yinede hamilelik sonuna kadar ilacı kullanıcakmısım. Ama bende kilo yok az aldım 7kilo 8.aydayız ödem de hiç olmadı çok şükür