Deletedmom93428 Hanımlar merhaba :) 27+1 haftalık hamileyim 69 kiloyla hamile kaldım geçen pazartesi 77 kiloydum yani 8 kilo almışım bu zamana kadar ya şu son 2 haftadr çok kalp çarpıntım var yatakta sapa dönsem nefes alamıyorum sola dönsem alamıyorum sanki hava yetmiyor ciğerlerime ödemim de yok bacaklarımda falan sadece aldığım kilodan sanırım alyansım biraz zor giriyor parmağıma aşırı kilo aldığımı da düşünmüyorum açıkcası benm gibi olan var mı geçen haftalarda doktora gittipimde normal dedi ama o zaman yatarken falan yoktu hızlı yürüyünce falandı şimdi koltuğa otursan 2 dakika bi nefesimi düzenlemeyr çalışıyorum aldığım nefes yetmiyor sanki benm giib olan var mı?
Nurssss Deletedmom93428 ay canım şimdi yataktan kalktım bu yüzden çarpıntım benimde oluyor gebelikte çok normal ben artık alıştım derin nefes alıp verince bi süre sonra geçiyo şimdi tekrar yatmaya gidiyorum😅
Nurssss Deletedmom93428 33 haftalıgım 61 le başladım 70 olmuşum çok kilo almadım bütün değerlerim kalbim normal saglık yerinde allaha şükür bebek artık sıkıştırıyor agırlaşıyoruz yatarken sağ yana yatmayı dene bi istersen bana öyle iyi geliyor ve dik yatmak iki yastıkla
Zehra-Arda Deletedmom93428 merhabalar benim 18 haftada başladı 36 dayım hala aynı kalbimde Yüksek atım olduğunu söyledi kardiyoloji doktoru ilac verdi ama hiç faydası yok hamilelikten önce boyle sorun yoktu
Zahide15_ Bende bu şikayetle doktora gittim beni kardiyolojiye yönlerdirdi bi sorun çıkmadı oda dahiliyeye yönlerdi tiroit ve kan değerlerime bakıldı . Kansızlık ve troitler hızlı çalıştığındada bu şikayetler olabiliyormuş. Sende tahlil yaptır bence ne olur ne olmaz
Deletedmom_5 Deletedmom93428 Bazen ilac yetmiyor bebek büyüdükce ihtiyaç artıyor o yüzden olabilir benimde öyleydi doktorum demisti
Merveselimmm Ya bende de var iki gündür ki ben 3 4 kilo anca almisimdir çok kilom yok ödem yok kan değerlerim de normal çok büyüdü diye düşündüm ama havalar da darliyo baya sıcak. 29 haftaligiz biz de
Konul95 Bende de var, çarpıntı, nefes darlığı, bazen nefessizlikten ölücem diyorum 😃 29 haftalık , 9 kilo aldım 😔
Deletedmom93428 Deletedmom_5 ya ben sordm geçen haftalarda ama bu kadr değildi nefes darlığım bana normal dedi geçti ama artık iyice daraltmaya başladı uyuyamıyorum bile :(
Hamileanne0 Deletedmom93428 aynı durumdayız sabaha kadar uyumuyorum kan dgerlerimde normal kardiyolojiyede gittim kalbimdede bisey yok büyük ihtimalle.benim gibi nabzın yukseliyordur benim hem nabzim hem tansiyonum yükseliyor o yizden tansiyon ilacina.basladik ve eskiye göre daha rahatım tansiyon ve nabız takibi yap sende bence
Deletedmom93428 Hamileanne0 zaten idrarımda az bir şey idrar kaçağı çıktı her gün tansiyon ölçyürüyorum bir sıkıntı çıkmadı şu ana kadar
Happy-41 Deletedmom93428 bende 20+6 deyim son 1 haftadır inanılmaz çarpıntı oluyor nefesim daralıyor yetmiyor gibi ve kalp atisim ağzımdan çıkacak gibi atıyor cok yordu ya neden olur bilemedim kolesterol yapar mı, kanım mi düştü acaba gideceğim en kısa zamanda doktora.
Deletedmom93428 Happy-41 aynı bendw öyleyim bende yarın randevum var sağlık ocapına soracağım bu konuyu uyuyamıyorum bile çünkü