Snmlhn0 30+5 bugün göbek deliğimin biraz üstü sol yada sağ taraf değişiyor bebeğin eli yada ayağı kadar Ufak bir yer sanki bastırıyor içinde kaslar yırtılıyor gibi bi acı var kesinlikle ağrı değil sanki ısırıyor dayanılacak gibi değil yaşayan var mı
[silindi] Snmlhn0 belirli bi haftadan sonra bebek hareketleri veya pozisyonu acitmaya basliyor benm de gobegmn sol tarafinda oluyor napiyor oraya bilmiyorum ama en ufak dokunsam disardan acıyor
MerveninMucizesi Benim de çok oluyordu doktorum her bebek annenin bir bölgesine iyi çalışır şeninde oraya çalışıyor demişti. Acıyor ama kaburgama sokulmasından veya bağırsağımı sıkıştırmasından daha iyi bunlara hiç dayanılmıyor