Bahar27 Oturup kalkarken agarlık var bacak aramda bu kanala yerleşmiş demek mi merak ediyorum hastaneye bi kaç gün sonra gidicem 38+6yım
Deletedmom_5 Bahar27 Benim neredeyse 30. Haftadan beri karnım aşağıda bacaklarıma değiyor karnım resmen hatta kapatıp oturamıyorum vajinama batıyor her gittiğimde kanala girmistir diyorum yok girmemis ama modeli böyle 🤷🏻♀️😁 suan 37. Haftadayim yeni girdim 37′ye
Semakacan Bahar27 anlamıyosun ki ultrasonda belli olur ancak ne baş aşağı durduğunu anladım ne de kanala girdiğini 🤷🏼♀️
dlnyny Bahar27 benim hissettiğim bebeğim yüzercesine başıyla aşağıya doğru ittiriyor gibi bir histi. Hala da çok aşağıda hissediyorum başıyla ittiriyor. Sonra sık idrara çıkma,akıntı fazlalaşması yaşadım. Mide yanmamda da azalma oldu.
Bahar27 Semakacan baş aşagı oldugunu biliyorum geçen çarşamba Dr söyledi bide evde anlamıştım sürekli gösümün altına vuruyordu topukları
Semakacan Bahar27 benim ilk hamileliğimde kızım hareketsizdi valla çok hareket etmezdi arada sağda solda hissederdim hareketlerini ☺️
Zeynom3 Benim de dünden beri sanki bebek gelecek gibi bir baskı oluyor. Sertlik oluyor karnımda 28 haftalık olacam daha 2 gün sonra çok erken başladı bendede