Selam kızlar . Şuan 36+4 günlük hamileyim . İkinci hamileliğim ve ikinci sezeryanımı olucam nasipse . 5 gün önce kontrolüm vardı gün verdi doktorum . 7 Temmuz da 38+6 da alırız dedi nasipse 🥰 çok heyecanlıyım . Var mı aranız da benimle aynı ayda doğum yapacak olan anneler ??😍 ve ya günümüz aynı olan ?🤗
Veee benim şuan ağrımayan yerim yok ya birden ödem oluştu şaka gibi . Yürümeme rağmen bide . Çatım çok ağrıyor mesela . Geceleri de sağa sola dönerken her yerim ağrıyor ve uyanıyorum . Ayağa kalkınca da birden çiş hissi geliyor . Nasıl basınç yapıyor sıpa ☺️Sanki şar şar çiş yapcakmışım gibi oluyor ama yok 😁😁😁 kesik kesik ya delircem 🙈
sizde nasıl?
kusura bakmayın çok soru sordum ama ben tam olarak böyleyim 💐🙈