neslitolgaa
öncelikle güzel dileklerin için çok teşekkür ederim canim.covit testi istemediler hatta hiç bahsetmediler bile . Fotoğraf çekimi ,diyetisyen doktoru,pisikiyatr doktoru,çocuk doktoru hepsi fiyata dahil gelip tek tek ilgilendiler. Ben bir tek çocuk doktorundan memnun kalmadım . ama bebeğimin testleri güzel çıkınca pek de takmadım, salı günü bebeğimi tekrar çağırdılar çocuk doktoruna oda dahil fiyata . Odaların hijyeni çok güzeldi .süsleme için doğum fiyatından ayrı fiyat talep ediyorlar canım . Tüm oda süsleme 400 .tek kapı süsleme 100 TL idi. Fotoğrafçı çok güzel işini yaptı