Ben 31. Haftadayım bana da dün çıktı doktorum ben olsam yaptırırdım ama size bırakıyoruz tercihi dedi diğer bir görüştüğüm ebe tanıdığım olmak istiyorsan sinovac ol biontech canlı aşı olduğu için bebeğe zarar verebilir dedi 🤷🏻♀️ Sinovac çok etkili değilse boşuna olmuş olmazmıyım onu düşünüyorum birde çok kararsızım bende