momsboys selam kızlar 00 itibari ile 39+2 oldum. bugun öğlrn biraz sancım oldu suan bebek o kadar hareketliki uyuyamıyorum resmen 1 saniye durmuyor bu normalmi yasayan varmı
momsboys Deletedmom_5 evet olabilir doktorum en son baktı gecen cuma ee bu hala yukarda inmesi lazım demişti
Glsmcglr Bende 39+4 üm bugün ilk defa azaldı hareketleri önce hiç durmuyordu , korktum biraz oynadım bekledim sonunda hareket etti yoksa acile gidecektik🤦🏻♀️