Yaprakdokumusever İlk lohusalığım olduğu için merak ettim ilk bi hafta adet gibi geldi sonra sadece leke şeklinde gelmeye devam etti bu normal mi? Sezaryenle alakası var mı? Sanki içim tam temizlenemiyo gibi hissediyorum 🙄
Melakya Yaprakdokumusever canım sezeryandan sonra lohusa kanaması azar azar gelıyormus gorumcem ole dedı ben normal yaptım 40 gungeldı kanamam
gamzosgamzos Yaprakdokumusever herkesin farklıdır tabi ama benim 2 hafta falan çok kanamam olmuştu sonra lekeye dönmüştü 38.gun bitmişti bende sezaryen olmuştum
Gull_94 Yaprakdokumusever gayet normal kanama zamanla azalıyo leke seklınde oluyo 20 gun oldu ılk bı hafta regl gbı geldı sonrasında leke gıbı oldu suan nerdeyse hıc yok denecek az bazı gunler keıslmıs gıbı tamamen ılkındede oyl olmustu rhat olun😇🌸
Papatyam_2021 Yaprakdokumusever sezaryen ile normal Doğum arasında fark var ben normal Doğum yaptım 2 ay kanamam oldu ablam sezaryen yaptı 28 gün sürdü ara ara kesildi çevremde duyduğuma göre de sezaryen kanı daha az sürüyor
Yaprakdokumusever Melakya benim aklımı da kurcalayan kısım o oldu ya normal doğum olsaydı farklı mı olurdu diye düşündüm
Yaprakdokumusever Papatyam_2021 ay üzüldüm şimdi ya 🥺 doktorum doğum sonrasında eliyle baya pelte pelte kan aldı içimden acaba temizledi diye mi az geliyo aklımda bir sürü acaba var
Burcu_NFUE Yaprakdokumusever sezaryenden sonra pek gelmiyor zaten temizledikleri için bormal adet kanaması gibi oluyor gayet normal kuzum ☺️
Burcu_NFUE Yaprakdokumusever sezaryenden sonra temizliyoruz aspiratörle için rahat olsun 😉 adet kanaması gibi gelir . Lekelenme haliyle bi kaç gün daha devam eder bazı doktorlar tam temizlemiyor içi o zaman çok kanama geliyor
MineLule Yaprakdokumusever evet sezeryan ile iyi temizleniyor benim sadece iki gün kanamam oldu kırkım çıktı adet oldum
MomHero2 Yaprakdokumusever benim kanamam çok Fazlaydı ilk etapta kilot şeklinde hasta bezi kullandım o bittikten sonra lohusa pedi kullandım 40 günden fazla sürmüştü ama bir hafta da içim tamamen erimişti temizlenmişti
mervetari4 Yaprakdokumusever Normal canm benimde tam tersi ilk 1 hafta nerdeyse hic gelmedi doktora tekrar gittim rahim ağzın tıkanmış olabilir dedi usg ile baktı biraz tikanmis sezeryanda normal dedi duzelir dedi. Sonrasinda parca parca geldi 2 hafta nerdeyse daha sonra tekrar azaldi 50 .günüme kadar leke leke geldi hep
gulin-35 Yaprakdokumusever sezeryandan sonra bu kanama normal benımde aynı olmustu regl kadar surmustu