Esesli Kızlar emar çektirmesi gerekip çektiren var mı ? Bebeğe herhangi bi zararı var dedi mi doktorlarınız ? Çekerken karnınız İçin herhangi bi koruma koydular mı ?
zehrafindikci 21 haftalık hamileyim. Birkaç kere bayıldım. Doktora gittim ve doktorum mr istedi. Kadin doğum doktorumuzu arayıp çekilebilir mi diye iznini aldık. Eğer mr ilacsiz ise ve doktorunuz izin veriyorsa çekiliyor bir sakıncası yok. Ve bana da olumsuz bi dönüş olmadı.
Esesli zehrafindikci Benimde 27. Haftam. Gebelik öncesi rahatsızlığımdan dolayı bugğn norolojiye yönlendirdi devletteki doktorum. Noröloji de emar istedi korktum zararı olmasından. Teşekkür ederim cevap İçin
zeydefem 30.haftamda ben de MR a girmek zorunda kaldım. İlaçsız ise bebeğe zararı yok diyor doktorlar. Herhangi bi koruma da takmıyorlar karnına.
Esesli zeydefem ilaçsız sanırım ilaç falan söylemediler. Bi yerde karna zırh koyuyorlar diye koymuştum metal birşey o yüzden sordum. Cevap İçin teşekkür ederim
Esesli Busraayaz teşekkür ederim. Bugün üst üste bir sürü şey söyledi doktor. Moralim bozuldu. Emar çıktı birde. Göbek çevvresinde gerilik var zayıf dedi böbrekte genişleme dedi nörolojik hastalığımla ilgili emar dedi. Hepsi birden çıkınca takıldı aklıma