Bende ozmnlar bebek asaga da acaba sıkıntımı olur diye doktoruma sormustum kasıklarımda baskisini hissediyordum tekmelerini falan da cok şükür sikinti degilmis suan 29 olduk yukari cikti tekmeler yanlarima dogru değişiyor korkma bazen burda yazilanlardanda etkileniyoruz