Seydanurcimen Selamün aleyküm kızlar ne zamandır sancım vardı açılmam yoktu. Dün belimde ağrı başladı bugün acile gittim 3cm açılman var dedi ikinci doğum olacağı için kolay olur yatış vereyim dedi evde kızımda atesliydi imza atıp çıktım. Birkaç saat sonra tekrar gittik açılman artmamis aynı sabahı bulur dedi geri geldik. Buarada yengem köyden annemi alıp bana geldi yolda herkese demiş doğum olacak gidiyoruz annemde diyor hemen söylenmez işte böyle olur sancı dağılır derler diye. Böyle bir şey var mı ya. Bugünki gibi hiç sancım yok öyle bekliyoruz 🤷♀️
Gvnsvd Seydanurcimen evet onu benim annemde söyler deme doğum başlayınca kimseye anne nazara hemen gelir cok gecmis olsun
3MelekAnnesi3 Seydanurcimen oglumda bende yasadım dogru mu bilmem ama 37.haftada sancım geldi gittim 1 cm di doktor istersen evde bekle dedi cıktım eve geldim sancım gecti megersem ben dogum salonda iken esim annesini abisigili felan aramıs bende yengeme annemgile felan demiştim gidiyoruz diye ondan sonra bida sancım gelmedi benim 37 den 39 a kadar 1 cm artmadı da suni ile dogurdum
PIRIL Seydanurcimen bu arada benim 2. Doğumumda yakınlarımıza haber vermiştik öyle sancım falan dağılmadı aksine arttı 😃
Seydanurcimen 3MelekAnnesi3 aayy demeyin yaa 😔 inşallah o kadar sürmez. Hayırlısıyla kucagimiza alırız inşallah 🤲
Minnakkannesi 3MelekAnnesi3 neden doktor 40 ı beklemedi de 39 da suni verdi benim doktorum 41 e kadar bekleyelim diyor suan 40 olduk
Seydanurcimen İkinciye doğuranlar bu durumu yaşayan yada 3-4cmle yatanlar ne kadar zaman sonra doğum gerçekleşti?
PIRIL Seydanurcimen benim sancım düzenli olarak başladı, hastaneye gittiğimde saat 16.00 da yatışım yapıldı. 4 cm açıklığım vardı. 19.00 da doğumun oldu. 18.00 da tam açılmam vardı. Ama suni sancı desteği verdiler. İlk doğumumda da vermişlerdi ama açılmam 12 saati bulmuştu. 2. de inanılmaz hızlı oldu
Gull_94 Seydanurcimen bende 2 cm acıklıkla yatıs yptm hastaneye bol hareket ve dus tetıklıyo ama sancılarnızı tetıklemek ıcın bıseyler yapın belkınfaydası olur
Fatoana Ya bebeğin de bir kaderi var, Allah belirliyor doğumu sonuçta. Ben böyle hurafelere inanılmaması gerektiğini düşünüyorum. Bebek demek o şekil gelmesi gerekiyormuş ve sancı gitmiş. Bismillah diyip çıkın yola yeterli😀
Yasemin_83 Doğumda gece sancım başladı ama düzenli olmadığı içim sabaha kadar bekleyip hastaneye gittik. 1-2 cm açılma var ilk doğumdan da kalmış olabilir yeni başlamış da olabilir belki bu gece belki 1 hafta sonra doğurursun belli olmaz denildi (37.hafta) eve gelip dinlendim akşam avm ye gittik dönüşte tekrar sancı başladı gece 4 e kadar evde pilates topuyla egzersizler yaptım dayanamayıp hastaneye gittiğimde 8 cm olmuştu. Sabah 9 da doğdu 😂