Sezen07 Yildizim ben 21 haftaligim bende lierac kullanıyorum bence bunyene bağlı kuru bir cildin varsa 16 17 haftada kullan benim orta 23 25 de falan başlıycam ben kullanmaya suanlik normal nem. Krem kullanıyorum