Sulee_ doktorunuz olmasa da mutlaka yardımcı olurlar ordan, 6 saat birşey yemeyin, sonrasında kan alma yerinde açlık şekerine bakıyorlar kan alıyorlar ve idrar tahlili istiyor, sonra doktorun yazdığı glikoz cc kadar eczaneden alıp içip tam 1 saat içinde aç karnına bidaha kan veriyorsun, sonra yine aç karnına 1 saat sonra tekrar gidip kan veriyorsun, şonuçlarını e nabızdam alırsın doktorun geldiğinde de götürürsün