Senanrrr_06 Biz 5 sene önce ilk oğlum için almıştık. 18 yaş sonrası için de kullanımı olan, yavru yataklı tek kişilik yatak olarak büyüyebilen bir şey aldı babam. İyi ki almış Allah razı olsun. İkinci oğlum 16 aylık ve ben yeniden hamile olduğumu öğrendim. Şimdi yatağın kenarlarını çıkarttık. Yavru yatağını da ortanca oğlum için ayarlayıp, diğer küçük beşiği üçüncü bebek için kullanacağız. Mdf almıştık, 1500₺ di o zaman. Şimdi muhtemelen artmıştır ama kesinlikle tavsiye ederim. Sonrası için de insan iyi ki almışız dyor. Üçüncüsü planlı bir gebelik değildi. Eğer yatak bu şekilde büyümeseydi yeni birtane almak durumun da kalacaktık. Umarım yararlı bilgi olmuştur, uzun oldu biraz kusura bakmayın♥️ Hayırlı geceler🌸