Zero2344 Kızlar 34+2 haftalık hamileyim bugün göğsümde sarı sıvı geldi süt büyük ihtimal normal mi bu haftada gelmesi
Mabb_17-21 Zero2344 bende 37+4 dün gögsümde sızıltı hissettim ve ardından sarı sıvı geldi.. Normal mi ki
Gamze2172 Zero2344 tabiki normal canm sıkma o süt bebeğe çok iyi faydalı benmde gelıyor rabimin hikmetti işte yavrularımızın kısmetını önceden veriyor 🥰🥰
Zero2344 Gamze2172 teşekkür ederm. Aynn öyle hamdolsun. Hayırlısı ile bebişlerimiz de gelirse Herşey daha güzel olacak
Purpura26 Zero2344 Ee canım bu haftalarda doğuranlar var artık. Onların da emzirmesi gerekiyor.Normal yani benimde biraz geldi geçen hafta ama oynama sıkma sakın
Zero2344 minikoglumm çok şükür maşallah ama ilk hamilelik biraz tedirginlik biraz tecrübesizlik olunca buluttan nem kapıyor insan
minikoglumm Zero2344 benden de geliyor elleme sıkma canım ilişkide de aynı şekilde dikkat et kendi gelmesi sorun değil biizm cekmemiz daha sıkıntı
Dilek94- Göğsü çok sıkmamak gerekiyormuş süt gelmesi erken doğum olasılığı taşıyor süt kanalları uyarılıyor doğum başlıyor bunun gibi