Kızlar selam daha önce 2 düşüğüm olduğu için ve ilk haftalarda kese dışında kanamam olduğu için haftada 1 proluton iğne vuruluyorum şuan 18+5 haftalığım kanamam yok erken doğum riskimde yok ama iğne devam ediyor dr yazlığa geldk vurdurcak yer bulamadım geçen hafta cuma vurdurmuştum 2 gün geçti bişe olur mu yarın sağlık ocağına gdicem inşallah vururlar