P0ncik 16+6 haftalik gebeyim bu pazar istifar ve bas donmedi oldu 3 haftaya yakindirda ishal var doktora gtdim serum takti biraz gecti simdi tekrar basladi boyle olan varmi acaba
Zzeynep1 P0ncik bende dün geceden beri ishalim ateş falan da var doktora gitmedim patates muz yedim ıhlamur içtim şimdi terlicem geçmezse sabah direk doktora🥲😢😢
P0ncik Zzeynep1 ben artik duramadim esimde dayanamadi goturdu korktu gerci hafta sonu kadindogum doktoru bulamadk ama malesef bi serum takilip yolladilar korkuyorum bebege bisey olcak diye
P0ncik Canim ben bugun gitdim doktor bana ishalden dolayi boyle oldugunu soyledi ishal halsiz biraktigi icin boyle yapiyomus agrilar felan oluyoms simdi bol su leblebi ve patatesle muz önerdi
Zzeynep1 P0ncik yeni görüyorum yazdığını kusura bakma, bende patates ve muz yedim toparladım hemen şükür gitmedim hiç doktora acile ne zmaan gitsem sen hamilesin ilaç vermem diyip gönderiyolardı
P0ncik Zzeynep1 aynen canim acil oyle ben gecen pazar gitdigimde bilmedikleri doktorumun onermedi serumu takmislar simdi soda muz patates leblebi ile toparliyorum