Papatya_38 Yirmi altı haftalık hamileyim elimde ayaklatim da şişlik olmaya basladi daha çok erken değil mi sizce benim haftanda olan var mi
asyahumam Papatya_38 erken ödem olmaya başlamış canım tuzu azalt istersen. Ben 32deyim sanki biraz ellerim şişti gibi , tuzu çok az kullanmaya karar verdim bugünden itibaren
Denizyildizii Papatya_38 tuzlu tüketiyorsan azaltman gerekiyor birde bol su ve yürüyüş biraz hafiflemesine yardımcı olabilir❤️
Zamanbukucu Papatya_38 27deyim benimde ayaylarım ve ayak bilerimlerim şiş duruyor ödem topluyoruz sanırım birde sın haftara giriyoruz artık yavaştam şişiyoruz.
Haticebt Papatya_38 bazı akşamlar ayaklarımda şişlik olduğunu doktoruma söylediğimde tansiyon eşlik etmedikçe şişliğin sorun olmadığımı sıcaklarda normal olduğunu söyledi..