Merhabalar arkadaşlar,
kızlar özele gidiyorum sizlere bişi sormak istiyorum 2 li test 3-lü 4 lü detaylı şeker yüklemesi derken özele baya bi para verilecek ben sadcee 2 li teste gittim sonra 3lü 4 lüye girmedim ama şimdi detaylı var sonra heralde şeker yükleme muayene için sıkıntı değilde bu gittiğim testler 500-600 tl verdik vereceğiz devletdede bulamıyoruz yer acaba bu ek ödemeler ne zaman bitecek. Gerçekten bu özel ayrı olan şeyler çok pahalı. 22. Haftadan sonrası şeker hariç başka böyle ugs varmi ? Yoksa artık normal doktor muayenelere devam mi olacak .