Serappp14 Kızlae 15+3üm 1 2 haftadır arada bır basıma gelıyor birden elım ayagım kesılıyor bayılcak gıbı oluyorm sıvak basıyo basım donuyo mıdem bulanıyo hepsını aynı anda yasayınca kafayı yıyorum 5 10 dk sonea gecıyo neden olabılır acaba yasayan varmı
derenildamm Serappp14 kansızlık tetikliyor tansiyonu. Bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum kan ilacımı değiştirdik şuanlık iyi gidiyor.
Demet26 Serappp14 kansızlık da bu belirtiler oluyor bende gebelik şekeri çıktı aynı belirtileri de yaşıyorum en doğrusu doktorunuza danışmanız
Serappp14 Mezig20 tansıyonum hep aynı düşük 9 6 ama arada oluyor doktor randevumda 2 hafta sonra hersey olabılır birde tansıyon şeker kansızlık d vıtamını gittiğimde konuscagm sanırım🥺
Periwashere Serappp14 bende de ilk 3 ayda oluyordu. Suan son 3aydayim ara ara olabiliyor. O zaman da bi sorunum yoktu. Simdide yok.. tansiyon bnm de hep 9 6 dir. Bnce genel olarak dusuk oldugu icin vucuda agir geliyor o kadar
babyackgz Serappp14 şekerin düşüyordur canım ilk gebeliğimde sürekli yaşıyordum tansiyonumda sorun çıkmuyordu ama şekerim düşüyormuş