oblt Bana doktorum 2. Doza gerek yok dedi 🙂 zaten iyi ki gerek yok dedi ilkinde ağrıdan duramamıştım bir haftam zehir olmuştu. 3 günden bir şey olmaz için rahat olsun.
2cocuklu-anne Ya ben de oğlum dört aylıkken tekrar hamile kaldım acaba tekrar tetanoz vurulmama gerek var mı
Aysenur3 2cocuklu-anne tam emin degilim ama benimde ilkinde vuruldu 2 sene gecti yine vuruldu vurulmayan cok var ikinci kez
Aysenur3 Deletedmom_5 amin canim sagol.Allah kimseye evlat acisi yasatmasin kucagimiza sag salim alip buyutmeyi nasip etsin inşallah
Deletedmom_5 Aysenur3 Aminn insallah allah hepimize sağlıkla kucağımıza alıp büyütmeyi nasip etsin 🤲🏻