Beritannn Merhaba güzel anneler 🌸 son kontrolümde gebelik şekeri çıktı ve bebeğimin hareketlerinde azalma oluştu aranızda bu durumu yaşayan varmı ?
Taze_gebe Beritannn diyetisyene yönelndirildiniz mi ben 24 itibaren diyetisyene gittim yürüyüş bol su vs dikkatle 37ye geldim bebek de normal kilosunda ben de çok almadım idare ettik kan ölçüm cihazı alıp ölçtüm ilk 3 hafta şimdi arada kontrol amaçlı ölçüyorıö
Beritannn Taze_gebe Bugün kontrolle gittim bebeğimin şiştiğini ve gelişiminin 2 hafta önde ilerlediğini söyledi ne yapmam gerektiğini Halla söylemediler kan tahlili sonuçlarını bekliyoruz
Bebegim4 Taze_gebe ünsilin kullanıyo musun benim ünsilin direncim vardı ilk 3 ay şeke rilacı kullandım şimdi bıraktım onu diyetle takip ediyorum eğer yükselirae ünsilin aslıdna sabah ünsilin verdi ben kullanmıyorum ama şimdilik idare ediyorum çünkü en azından sabahı
Taze_gebe Beritannn bana hafta olarak dememişti ama bebek iri vs demişti yani iri olunca su fazla oluyor erken doğum ihtimali vs bahsetmişti. Sonuçlarınız çıkonca hemen dahiliye gidin onlar da baksın diyetisyene gitmiştim ben diyet vermişti yürüyüş vs öyle düzeldi çok yüksek dğeildi ama bebek şişti gibi bi tabir kilo alıyor iri anlamında diyor yoksa farklı bir tabir mi bilemiyorum arkadaşım😕
Beritannn Bebegim4 hayır ben daha hiçbirşeye başlamadım doktorlar yönlendirmediler bir türlü , bebeğimin şişmesi ve gelişiminin önde olması kötü bi durum mu ? İlk gebeliğim hiçbirşey bilmiyorum çok endişeliyim 😔
Taze_gebe Bebegim4 hayır insülin kullanmadım diyetle düşmezse insülin demişti ama düştüğü için kullanmadım
Bebegim4 Beritannn aslında ben o şişmeyi de anlamıyorum bende şeker var bildiğin 5. Haftamdan beri ara ara yükseldi falan ilaç kullanmama rağmen ama bebeğim gayet normal ilk bebeğindeyse vardı galiba o kadar yüksekmiş ki bebeğim anomali yaratmış ama bebek ne çok kiloluydu ne öndeydi sen diyetini yap şimdilik çok dikkat et
Bebegim4 Beritannn ilk bebeğimde bilmiyordum şekerim ben ama hepsinde olduğunda göre ondada vardı zaten sıkıntıyı ona bağladılar demek ki aşırı yüksekti çünkü bilmediğim için yiyodum sürekli bilinçsizdim
Taze_gebe Beritannn siz diyetinize tam uyun yürüyüş su stres de yapmamaya çalışın o da etkiliyormuş düşer allahın izniyle ha düşmezse de bu sizin suçunuz değil hırmonal bişe onun da çaresi var insülinle dengelenir
Bebegim4 Taze_gebe maşallah darısı bana inşallah banada sabah ünsilin verdi sadece ilacı kestikten sonra ama ben diyetle normale döndüğüm için kullanmıyorum şimdilik
Taze_gebe Beritannn tamam şu an diyrt vs yapmıyorsunuz ondan yüksektir diyetisyen bu değerlere göre gerekli listeyi verir size denersiniz inş düşer şu an yüksek tabi
Bebegim4 Taze_gebe bu arada h1c1a testi diye bir test var adını yanlış söylediysem affalo sizin o değerinize bakılıyo mı acaba bu değer yüksekse ünsilin düşürür mü
portakalkeki Kızlar benim de gebelik şekerim hastanede 200 çıktı ama evde abarrttığım günlerde bile maksimum 120 çıkıyor şekerim var mı yok mu anlamadım bebek 2 hafta önden gidiyor ama doktor normal dedi evde değerleri düşük çıkan var mı benim gibi
Taze_gebe Bebegim4 sağlık ocağının rutin testlerinde bakılmış evet şimdi dosyalarıma baktım da ama normal çıkmış. Ben internetten baktığımda diyet, insülin vs okumuştum ama en iyisini tabi doktor bilir
Bebegim4 Taze_gebe bende şeker ilacı kullanıyodum şimdiye kadar normaldi ama diyorum o yükselse normal diyet yada ünsiline düşürülebilir mi o aklıma çok takıldı pco dan dolayı dirençte var ama yarın doktora gidicem endokrin test isterim bu u sorup ve günde 3 kere ünsilin isticem en azımdan düzenli olsun sadece sabah iyi geleceğini düşünmüyorum yemediğim hiç bir şey yemediğim zaman çok güzel şekerim ama böyle se gitmiyo daha 16+ haftalık hamileyim
Taze_gebe Bebegim4 anladım sizin durmunuz daha farklı ben pco bilmiyorum diyetisyene giderseniz bütün durumlara göre liste verir aç kalarak yemeden zor tabi😞
Bebegim4 Taze_gebe biliyorum diyet listesine uyuyorum ama uyduğumda açım hep Allah yardımcımız olsun galiba ünsilin benim için en rahatı olcak az da olsa yemek yerim en azından