mrhb kızlar sabahtandr hiç sancım birşeyim yoktu son bir saatir adet sancısı gibi sancım var 38+1 haftalığım acaba doğum sancısı olabilir mi doktor suyun biraz fazla 40 haftayı beklemez demişti acaba yaşayanlar varsa bu durumu cevaplayabilit mi yani doğum sancısı mı sizce