Seymamurduk kalmasın canım daha iyi ya ben hem sağlık bakanlığına hemde hastaneye dilekçe verdim doktorları eğitime aldılar üslupları teebiyesizce doktor sadece 2 tane vardı aylarca şikayetten sonrA 4 e çıkardılar can taşıyoruz sonuçta rapor için gittim şikayet ettiğim doktora gayet güzel davrandı raporumu da yazdı fazla havalıla sağlık bakanlığı indirdi havalarını