Seymamurduk bende araştırma hastanesinde takibimi yaptırıyordum 16. Haftamda bebişe ultrasondan bakıyor bacakları açık ben bile cinsiyetini gördüm dedim cinsiyeti ne daha erken 21. Haftada söyleyeceğim iyi peki dedim odadan çıktım eşime dedim doktor söylemedi ama ben gördüm kız dedim eşimde hadi gel özele gidelim dedi ve 16. Haftamda kız olduğumu öğrendim 16 temmuzda yine araştırmaya randevum var 19. Haftamda olucam ve inanıyorum yine cinsiyetini söylemeyecek 😊