Kızlar 38+3 günlüğüm bebeğim gogsumun altına toplanıyor kasılıyor 5 dakka da bir tekrarlıyor . Kasılma denen şey bu mu ? Adet oluyormuş gibi agrimda var . Duş aldım ama geçmiyor . Sağa uzanıyorum olmuyor sola uzanıyorum olmuyor. Şuan kendi doktorumun olduğu hastanede hic anlasamadgm doktor var gitmek istemiyorum sabah ilk saate kendi doktoruma randevu aldım ama doğum falan başlangıcı mı bu gece olabilir mi korkuyorum ☹️