Merhaba dün kuaförde saçlarım yapıldı, düzleştirici ile maşa yapıldı ve hafif toplandı saçım, sprey falan sıkıldı düğün bitti ama ben yorgunlukdan uyuya kaldım ve saçlarımı pazar günü 5 6 gibi yıkadım duşa girdim duştayken gider kokusu geliyor sandım burnuma eşimi çağırdım oda evet gider kokuyor dedi çıktım saçlarımı tararken saçımın koktuğunu fark ettim. Eşimde onayladı afedersiniz ama gider kokuyor saçlarım sampuan krem saç spreyi parfüm neler neler yaptım kaç defa yıkadım geçmiyor acaba düzleştiricide keratinmi yapıldı yanık kimyasal gibi kokuyor bu koku nasıl geçer yarın iş var deliricem yardım edin kuaför arkadaşlar