Merhabalar daha önce de yazmıştım ilk haftalarda kanamam olmuştu hastaneye yatmiştim , bayaadır lekelenmem yoktu şimdi 19 haftadayım bu gece kırmızı kan geldi peçeteye şimdi de ara ara pembeli lekelenme devam ediyor , bunu yaşayan tecrübe eden var mı , progestan da kullanıyorum günde iki kez