Kızlar selam. Alt karın bölgemde ritmik bi hareket hissediyorum hareketten ziyade sanki nabız gibi bir his. Ama nabız olması mümkün değil çünkü çok yavaş. Hatta saydım dakikada 20-25 kez oluyor😅 hıçkırık mı acaba bu? Dün gece boyu devam etti şimdide bi kaç saattir yine başladı devam ediyo çok güçlü değil özellikle o noktaya elimle hafif bastırınca net duyuyorum. Tam alt karın bölgemde. Nedir acaba bu kontrolümede daha var doktora mı görünsem bi endiselendim biraz..