Merve055 Allah nasip ederse bir kızım olucak bu aralar çok fazla bel agrisi yaşıyorum kime söylesem kız çocuğu bele vurur gibi şeyler diyolar🤭bu doğrumu yani cinsiyetle alakası olabilirmiki
Purpura26 Merve055 Olamaz çünkü bana da beli ağrıyanın oğlu olur diyorlar 😃 ve cidden hamileliğin başından beri bel ağrım var
Dilekcnkn Merve055 Benim erkek ama benimde belim ağrıdığında annemde öyle diyordu 3 kız doğurmuş olarak 😂 genelde kız çocukları bele vuruyor diyor ama bazen üşütmeden de olabiliyor
humasultan3443 Merve055 benim oğlum olcak inşallah ve bir iki gündür acayip bir bel ağrısı çekiyorum 😳hamilelikte normal bir süreç bence kızı erkeği pek fark eder mi bilemedim
aselnannesi Merve055 valla benimde belimin sağ tarafi ve yukari sırtım çok ağrıyor ama hep sağ taraf salda bişey yok benkmki de kiz😂😂😂
Devrim47 Bana göre kesinlikle doğru kızıma hamileyken çok bel ağrısı çekmiştim ve Doğumda da o kadar çok belden vurdu ki anlatamam
Merlival Merve055 oğlumda hiç ağrımamıştı.. şimdi kızımda ise baştan bari şiddetli yaşıyorum sanırım doğru yada bende doğru :)
pnrysfdnz Ogluma hamileyken bel fıtığı ameliyatli olmama ragmen hic bel ağırısı cekmedim. Simdi kiza hamileyim sag tarafimdan kalkamıyorum bel agrisindan cok agriyor dizime vuruyor agrisi ama kiz erkek le ne kadar ilgili bilemedm 😅