Kubra2401 Yasinimm Çok az kalmış. Korkmayın bu kadar zamn beklediniz çok güzel ve kolay geçeceğini düşünün kendinizi öyle hazırlayın stres yaparsanız daha zor geçer inşallah rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Biz daha başındayız 166 günümüz var ☺️
Yasinimm Kubra2401 amin inşallah cümlemize nasip etsin de korkmamak elde değil ki bir de benim ki riskli hangi doktor gitsem korkuyor başka doktora gönderiyor😪😭iyice psikolojim bozuldu
Pelin-08 Şafak 85 göz açıp kapayıncaya kadar geçicek bende çok korkuyorum ama ona kavuşacağım içinde mutluyum Allah hepimize kolay doğum nasip etsin inşallah 🙏