Babymoomy Kızlar bu benim 2.gebeliğim ilki erkek di şimdi kız ve benim görüşümce kız daha ağrılı geçiyor 2gündür sütyen takmakdan tiksindim göbeğime oturuyor ve aşırı baskı yapıyor kayınbabamlar ile kalıyoruz kaynım var sütyensiz asla gezemem zaten göğüslerim küçük sporcu atleti gibi giysem komik duruyor göbeğimde aşırı cıktı daha 18haftalık bu sütyen ve baskı ağrısına ne çare bulabilirim şimdi tuvalete girdim çıkardım bi rahatlama geldi
elo20 Babymoomy valla ben ne zamandır takmıyorum sadece dışarı çıkınca takıyorum. Ama sizin evde de takmanız gerekiyorsa penye bol sütyen tercih etmelisiniz yoksa her türlü sıkacak sizi rahatsiz edecek
Kubra5534 Babymoomy kaplı atlet alabilirsiniz 28haftalik hamileyim ve asla takamiyorum rahatsız ediyo ve ağrım oluyo kaplı emzirme atleti almıştım doğum sonrası için rahat ettim bundan sonra sütyen kullanmayi düşünmüyorum diyebilirim😂 denemenizi tavsiye ederim
Zeyyyn Babymoomy hiç takmamak en güzeli bende batma yok ama göğsümün ortasında mantar çıktı kaşıntı dan duramıyorum sütyen takıınca çıldırmalık valla emzirme atletlerinden alıcam en son önlerinde süngeri olanlardan en iyisi öyle olucak gibi
Babymoomy elo20 aşırı rahatsız oluyorum hem belimi ağrıtıyor akşama kadar hem göğüs aramı pişti her yerin onlar yokken sütyeni kaldırıyorum yukarı yoksa yapamıyorum
Melike Purpura26 Annemiz, link paylaşımı yasaktır. Resim paylaşabilirsiniz. Mutlu Forumlar dilerim 🌸💖
Gull_94 Babymoomy sutyen takmak ıstemıyosanız veya kaplı atlerler faln normal bı atlet gıyın gogus ucu bellı olmasın dıyede gogus pedı koyun o kısma yapısıyo zaten ben bu sekılde devam ettım hep gogusler buyudukce hıcbı sekılde rahat edemıuodm
bircivcivannesi Babymoomy ben uzuun zamandir takmiyorum, emzirme sütyeni edindim 3 adet onu kullanıyorum, tesettürlü olduğum için eve biri geldiğinde de zaten hem bol giyiniyorum bas örtü örtüyorum göğüsleri kapatıyor hem belli olmuyor hem rahatıma bakıyorum 🙈
Misto Babymoomy bende bayadır sütyen takmiyorum evde.Saldım çayıra mevlam kayıra😊Valla cok rahat böyle.Göğüslerim çok büyüdü karnım kocaman ve cok kiloda aldım.Sütyenlerim sıkmya başladı.Normal telli sütyenler yerine telsiz içi boş toparlayıcılardan takıyorum çok rahat onlar.Öneririm sanada
Medilifegun Babymoomy normalde kullandığım sutyenlerin bir kalıp büyüğünü kullanıyorum duş hariç asla çıkarmam sutyenimi sarkmasindan cok korkuyorum ve her zaman aynaya baktığımda güzel görmem lazım pentinin Light bra modeli çok rahat dik tutma etkili üzerinde yok gibi oluyor tavsiye ederim
Feyzablbl Babymoomy Bu benim de aşırı rahatsız olduğum bir şey. Şimdilik yarim atlet sporcu sütyeni vs takıyorum. Meme ucu içinde 1 çift göğüs sungeri çıkmıştı aldiklarimin birinde onu yerlestiriyorum. Siz de eski sutyeninizden kesip yarim atlet giyince icine yerleştirebilirsiniz. Ilerleyen zamanlarda meme daha da büyüyor gerçek anlamda problem oluyor bu durum. Kendimin bulduğu çözüm bu şimdilik en azından 🤭
Acemianne12 Babymoomy ben şey yapıyordum sütyenin altına atlet giyiyordum daha rahat oluyor du bide telsiz kullanın sütyenleri
Ceydaaaa İçi boş sütyen ler var desteksiz onlardan aldım diğer sütyenlere göre daha rahat olabilir bir beden de büyük alın ohh mis 😀😀