Melakya Bir tane kızım var. Hamileliğim aşırı zor geçmişti. 9 ay boyunca mide bulantısı, tansiyon düşüklüğü, halsizlik herşey vardı. Tatlı asla yiyemiyordum l. Şimdi 2. Gebeliğim erkek dedi doktorum. Sadece 17. Haftaya kadar bulantım oldu şuan (27+4) çok rahatım. İlk hamileliğim ile alakası yok. Tatlı ve et favori yiyeceklerim 😀😀