Alaca 22+4 haftalık hamıleyım bebegımın cinsiyetı erkek ve sorum cok hissetmiyorum hala tekme atmadı Buda benı üzüyor erkek bebekler tembek olur dıyorlar ama bılmıyorum
PerinU Alaca benimde kızım 22+2 bende tam anlamıyla tekme hissetmiyorum babası miskin uykucu olacak herhalde diyor. 😃doktoruma sordum normal mi diye normal dedi ama keske vursa tekmelese 😩
Melike Alaca bizde 22+5iz. bende 21. Haftamda hissetmeye başladım minik minik pot pıt şeklinde. Halada öyle daha bir tekme yok 🙊
Alaca Melike merhaba başlığı değiştirmişsiniz ama ben tekmeden bahsetmedim normalde de cok hısetmıyprum tekme harıc nıye anlamadım normalde suan cosması lazım
Melike Alaca İlk gebelik olunca daha geç hissediliyormuş ve düzensiz oluyor. Dün bende hiç gün boyu hissetmemiştim ama doktorum normal daha düzensiz hissedersin dedi 🤷🏻♀️
Uza Melike bizde 22+4 üz. Düne kadar çok net hissediyordum ama bugün hiç bi şey hissedemedim çokta canım sıkılıyor bu duruma şimdi