Babymoomy sgulaksoy hurmadan mı bilmiyorum ama 37.haftamda yemeye başladım yemeklerden sonra yedim 39+4de doğum yaptım
Purpura26 sgulaksoy 30. Haftamdan sonra günde 3 4 tane yiyordum. Şuan 35deyim. Sanırım artık sayıyı arttırmam gerekiyor
eaktr sgulaksoy 31. Haftama gireceğim doktorum günde 3-4 tane yemem gerektiğini söyledi başlayacağım bende☺️🥰
Pembekar 36 dan sonra yemeye başladım. Günde 6 tane yiyorum. İlk dogumumda faydasını gördüm ben bunda da görürüm insallah. 39. haftamdayim