sumeyyed Ben gidiyorum kendisine daha doğum yapmadım ama çok az kaldı ben kendisiyle 36. Haftada tanıştım yani yeni gittiğim halde bilgi vermesi vs çok iyiydi,güleryüzlü bi doktor değil yalan değil sert bi yapısı var ama çok güzel bilgilendiriyo olması gerektiği gibi :)