Vivi Merhabalar mutlu anneler oglusuma isim koyacağım ama iki isim arasında kaldım fikirlerinizi alayım . Sizce Ediz Kaan mı yoksa Göktuğ mu ?
Zeyneppp10 Vivi göktuğ cok konuluyor.ediz ve kaan iki isimde cok hoş ve iki isim konuncada hem ismi guzel olucak.hemde sadece ona ait bir isim olucak etrafinda ediz kaan diye bir adaşının denk gelmemesi daha hoş olur.
Naz_01 Vivi eşimin kuzeninin adı göktuğ o kadar şımarık ve sevimsiz ki bütün göktuğlar sanki aynı gibi olumsuz his bıraktı bende .tabi hepsi aynı olacak diye bir durum yok.Kaan ismi güzel ama