Senay1 canım bende 32 haftalık ikiz gebeyim. Salı günü yatışım verildi iki gün yattım ciğer geliştirici , serum , hap vs durdurmak için tedavi uyguladılar perşembe günü çıktım . Bugün de sancım vardı hastaneye geldim tekrar 1 cm açıklık varmış yine yatışım verildi bekliyorum.