Mgokkilicc benim ik8nci gebeligim oldugu icin
Cantamda
Benim icin koyduklarim
-2 tane alt ust pijama buyuk beden aldim
-42 numara terlik alfim buyuk ayaklarim siser
-birar tanede ic camasiri bide emzirme sutyeni aldim hastahanede 1 aksam kalcam diye
-Sabahlik Aldim
-tesetturluyum iki tane turbet aldim
-sezeryan olcam icinde hasta bezi aldim
Bebek icinde
- 2 tane 5 li hastahane cikisi koydum
- sari mendil , agiz mendili , islak mendil
- 2 tane penye batanniye aldim
- 1 er tanede corap , yun corabi koydum
-yun yelek koydum bir tane
-bebek bezi koydum 10 tane
Allah korusun kuvez kalirsa diyede pesime
-sut poseti
-sut sagma pompasi aldim