nazlicannn aldım ama düzenli kullanamadım sadece koltuk altımda düzenli kullandım ondada azalma oldu hatta bitti gibiydi bıraktım yine eski haline geldi bence lazere gitmen daha iyi hem düzenli gitmiş olursun hemde biter kurtulursun arkadaşım doğumdan önce lazere gitti bitirdi ben hiç bi yere varamadım doğumdan sonra lazere gitmeyi düşünüyorum hemde şu an fiyatları çok uçuk lumiaların lazer daha uygun