nazlicannn Arkadaşlar phılıps lumea almayı düşünüyorum kafam çok karışık hangi modeli alsam diye kullanan önerisi olan var mı ? Kullandıysanız hangi model tavsiyelerinizi bekliyorum
Dilekcnkn nazlicannn Benim tanıdığım iki kişi aldı biri rowenta’nın biri biri philipsin ama memnun kalmayıp lazere gittiler şu anda biraz pahalı olabilirler ama sana tavsiyem tabi yine kendin bilirsin ama lazere gitsen daha çok faydasını görürsün hemen hemen aynı paraya geliyor taksit olarakda verebilirsin çoğu yerler öyle yapıyor
iremcannn1907 nazlicannn canım öncelikle doktoruna danış istersen bana hamilelikte yasakladı doktorum.
Esraa_mommy nazlicannn eski bir satış elemanı olarak söylüyorum şuan zaten gebelik veya emzirme varsa kullanamazsın onu. Verdiğin paraya yazık edersin onu alana kadar iyice araştırıp iyi bir lazere git benim tavsiyem. Lazeri de yine aynı şekilde hamilelikte ve emzirme döneminde önermiyolar
Haticebt nazlicannn ben lumea advanced kullandım memnun da kaldım esasen.. hatta eşimin ensesine de kullanıyoruz o da memnun..
nazlicannn Dilekcnkn epilasyona daha önce gittim ama şimdi ağda niyetine kullanmak istiyorum bitirsin gibi bir derdim yok açıkçası ama geç çıkarsın biraz inceltsin amacım çok yorum gördüm memnun kalan şimdide model araştırması yapıyorum
nazlicannn iremcannn1907 hamile değilim canım o yüzden normal epilasyona gitmiyorum olurda hamile kalırsam epilasyonum yarıda kalmasın evde kendim alırsam en azından o beni idare eder diyee
iremcannn1907 nazlicannn ah canım aynı durumu yaşadım tam bitti derken 8. Seansta hamile kaldım 😂 yarım kaldı anlayacağın folik aside başladım ve kıllarım inanılmaz derecede bitmişken bi anda fışkırıverdi. Şuan için lumea tercih edebilirsin o halde kullanıp memnun kalan çok arkadaşım var yalnız aşırı zahmetli olduğundan bahsediyorlar
nazlicannn Haticebt benimde eşim kullanır alırsak birazda o yüzden de istiyorum. Peki ne kadar süredir kullanıyosun ne aralıklarla yaptın tüylerin şu an ne durumda biraz faha bilgi verebilir misin 🤗
nazlicannn iremcannn1907 şu an ağda yapıyorum onun kadar zahmetli değildir ya 🙄 yüzümde ve vücudumda tüyler acayip çoğaldı nedendir bilmiyorum epilasyona başlasam hamile kalırsam verdiğim parada o kadar emekte boşa gidicek o yüzden şu an en mantıklısı evde epilasyon olarak düşünüyorumm bende 🤗 arkadaşların hangi model kullanıyodu biliyor musun
Seyma0368 Bende kullanıyorum dört sene oldu alalı bacaklarım da ve koltuk altimda çıkmıyor diğer yerlere de ben kullanmadım açıkçası, çok memnun kaldım ama akacaksanız atış yükleyebilirlerden alın
Haticebt nazlicannn çok düzenli yapmamama rağmen ciddi azalma var, 1.5 senedir kullanıyorum. Ancak ben jilet kullanmıyorum epilasyon aletiyle aldıktan sonra lazer cihazını kullanıyorum.
Angela nazlicannn Ben 4 defa falan atış yaptım sonra hamile kalınca bıraktım. Ona rağmen özellikle bacaklarda iyi sonuç aldım hem inceltti tüyleri hemde yer yer cikmadi. Ayrıca koltuk altında da aynı şekilde gözle görülür incelme oldu. Genital bölgede zorluyor bazen atış yapmıyor görmüyor kılları yada karanlık kalıyor bilemiyorum onun dışında güzel
iremcannn1907 nazlicannn kesinlikle katılıyorum sana şimdiki aklım olsa doğumdan sonra giderdim kesinlikle. Folik asit falan kullandın mı o çok kıllanma yapıyor, benim ondan oldu 🙄 lumea prestige ıpl kullandı bende almayı düşünüyordum hatta hamile kalınca vazgeçtim şimdilik
karayakaydan nazlicannn ben braun slik expert pro 3 kullaniyorum cok memnunum.. Daha once lazere de gittigim icin fazlasiyla isimi gordu.. Arkadsim da pro 5 olani aldi o da cok memnun isterseniz yorumlari bir okuyun🌼