ElifKarata ben e bebekten internetten aldım her şeyini. İndirimleri takip ettim şimdi 25 tl olan bir tulumu 10tlye aldım mesela. Eğer dokunma takıntınız varsa internetten alın beğenmediğinizi iade edin. E bebek özellikle aziz bebe markasını tavsiye ederim 10lu hastane çıkışına 60,5liye 25tl ödedim. Tulumları çok güzel bir de kendinden eldivenli keşke başta farketseymişim