Kuben şuan pandemiden dolayı bazı hastaneler kaldırdı diye biliyorum. Bende ilk başta hastanede düşünüyordum daha sonra doğum fotoğrafçısı fln araştırırken yeni doğan fotoğrafcıları ilgimi çekti çeşitli konsept ve Aişe ile resim temaları var daha hoşuma gitti ona karar verdim. Ama herkezin fikri farklıdır ben sadece düşüncemi demek istedim. Doğum anı da hemşirelere rica edicem doğumda birkaç kare çekiyorlarmış odamızda da aile üyeleri kardeşim fln çeker diye düşündüm 🤗😍 hem daha farklı daha çok anı kalır diye düşündüm bilmiyorum 😊