Merhaba kızlaaar 20+5 haftalık hamileyim . Ankarada hangi hastaneyi önerirsiniz? Şuan lokman hekim ankara hastanesinde pakize eylem şeker arı hanıma muayene oluyorum ama doğumu mu devlette mi yapsam acaba bilemedim , şehir hastanesi var aklımızda öncelik olarak. Devlet hastanesinde doğum yapanlar memnun kaldılar mı ?