Birde kızlar bende kendi kararım ile sezeryan oldum , yan odamda normal doğum sancısı cekerlerken ben 15 dk icinde bebeğimi hic ağrısız kucağıma aldim ne o korkuttuklari abarttıklari dikiş acıları ne de sezeryan iğnesinin acısı, hiçbiri abartarak anlatilanlar gibi degil su an 32 günlük bebegim ben 2. Gün ayakya kendi her türlü işimi halleder olmusrum su an ise dikislerim coktan iyilesti hatta solmaya bile başladı yani aklinizda sezeryan varsa ve normalden korkuyirsaniz hic dusunmeyin hayatımda geçirdiğim ilk ve en kolay operasyondu samimiyetle soyluyorum ;)