Masal53 Tubasam üşüttün mü 🤔 ters hareket mi yaptın 🤔🤔 zorlandın mı 🤔🤔 uzandın mı 🙄🙄 çok sebebi olabilir ağrının
bitanembugram Tubasam Öncellikle Allah bebeğinize şifa versin inşallah umarım tez zaman da kavuşursunuz aynı durumu yaşıyoruz sezeryan yeri için de benim de henüz yeni sayılır fazla yol yürüyünce benim de ağrım oluyor
Tubasam Masal53 ya aslında dün akşam bebeğim küvezde olduğu için hastaneye süt görürdüm hava güzel diye de baya yol yürüdüm
Masal53 Tubasam 🥺🥺 çok geçmiş olsun sağlıkla kavuştursun rabbim kucağına 🥺🥺 dinlen bakalım biraz geçmezse doktoruna bilgi verirsin
Tubasam bitanembugram amin canm benim çok saol sanada çok geçmiş olsun. Benim 2 gündür ağrıyor sanki yeni sezeryan olmuş gibi içten ağrı yapıyor
ibassoy Bende doğum yapalı 9 gün oldu iç dikişim batıyor resmen normal mi bilmiyorum ama biraz kabızlık vardı gaz vardı zorlandım tuvalette ondan olabilir sizinde