Busradonmezus Tiko ben de 39+5 de doğum yapmıştım evet geçmiyordu zamana ama doğum yapınca hemencecik geçti büyüdü
Minnakkannesi Tiko aynı durum da bende varım carsamba 40 hafta oluyor doktora desem suni sancı İle doğıtturmaz mı
Hazal_hazar Tiko 2haftadir hastanede yatiyordum cuma gunu genc bir kiz 43 haftalik normal dogum yapti nazar degmesin
yesilkahve Minnakkannesi açıklığın var mı? Ben de çarşamba 40 oluyorum, artık suni falan ne olursa olsun doğurayım istiyorum ya
Tiko yesilkahve aynen 24une kadar dogurmazsan gel pilanlayalim dedi bakalim ne diyecek odem oldurecek beni
Minnakkannesi yesilkahve benim ikinci doğum olduğu için doktor çatı muayenesi yapmadı ama bu gittiğimde belki bakar açıklığa
Elisayldz19 Bende 40+2 bende doğurmak istiyorum ama açıklık sıfır sancı yok doktor Bilgi vermiyor şöyle yaparız demiyor sürekli 3 gün sonra gel diyor sıkıldım artık
2kizanasi 40+2 de suyum gelmişti 48 saat suni sancı çektim ve acil sezaryen alındım 40+4 de doğmuş oldu kızım :)