Zemuda nasıl kasmadın kendini canım ya ben gecen gün vajinal muayene oldum çok kastıgım için doktor haftaya tekrar bakarız dedi alıştır kendini dedi acaba haftaya biraz yavaş davranmasını mı istesem yada doktor hanım biraz yardımcı olun mu desem ilk tecrübe kökötü oldu canım yanınca üzüldüm epey inşallah haftaya daha rahat olurum ya var mı bi önerin canım normal doğumdan korkmuyodum aslında ama simdi tedirginim hem sezeryan hem normalden korkuyorum sağlıkla gelsin yavrum hayırlısı olsun😊