mom073 Kamuda sözleşme memurum,idari izin olayını çözemedim..24+0 a girer girmez idari izin mi başlıyor dogum sonrası ne kadar izin var ve de 24+0 a girince müdüre mi bildirdiniz ne yaptınız ?
Busradonmezus mom073 evet pandemden dolayı 24 ten 32 ye kadar idari izinli siniz. Bu doğum izninin dışında bir izin. Evet müdür halleder 32 den sonra çalışır raporu alırsınız ve 37e kadar çalışırsınız 37de zornlu izin oluyor ve doğum izniniz başlamış oluyor. Tabi istemezseniz 32 de çalışamaz raporu alıp doğum izniniz başlatabilirsiniz
yetbet mom073 ben 23+3te 24 haftalık olduğumu bildirir raporu almıştım. Sonra dilekçe ile idareye veriyorsunuz. 32+0da ister çalışır ister çalışamaz raporunuzu alırsınız durumunuza göre. Bazı doktorlar 24+0dan önce vermiyorlar raporu ama benim doktorum vermişti.
BusraUras mom073 24+0 da idari izniniz başlar pandemiden ötürü. 32 haftada amiriniz müsade ederse çalışabilir raporu alırsınız ve 5hafta daha çalışıp doğum iznine 37 de çıkarsınız. Amiriniz müsade etmezse 32de doğum iznine ayrılırsınız bu da toplamda 16 hafta eder. 32 de de çıksanız 16 hafta 37de de çıksanız 16 hafta doğum izniniz.
mavi_kus mom073 24 ten 32 ye kadar çalışmıyosun, normalde 32 de başlıyordu istersen 37 ye kadar çalışıp doğum sonrasına o haftalarıda aktarabiliyosun
Teacher-mom Busradonmezus BusraUras mesela benim haftaya doluyor 32 çalışır raporu alıp o zinimi 37. Haftada mı başlatmam lazım 16 haftayı kullanmak için
Derya2867 Busradonmezus ben 37ye kadar çalışmak istiyorum çünkü doğumdan sonra bebeme bakacak kimsem yok peki 37ye kadar çalışır raporu nasıl alınabiliyor doktor muayene mi ediyor
mavi_kus mom073 tamamını aktaramıyorsun işte 32-37 arasını aktarmış oluyorsun yani 5 haftayı 8 doğum sonu 5 de öncesinden 13 hafta izinli oluyorsun canım
BusraUras Teacher-mom 32. Haftada da çıksanız doğum iznine toplam 16hafta. 37.haftada da çıksanız doğum izniniz toplam 16hafta. 37 de çıkarsanız doğum iznine doğum sonrasına 5hafta daha aktarmış oluyorsunuz. Ama toplam süre değişmiyor sadece doğumdan önce değilde sonra izin kullanmış oluyorsunuz.
Teacher-mom Busradonmezus ama doğum öncesini kullanırım 32 de başlatırsam doğumdan sonraki izinle alakası yok ki o zaten doğumdan sonra başlayacak
1_minik mom073 canım 24 hafta olunca doktorundan yazı alıyorsun doktorun bilir zaten ilgili makama yazısı işte..o yazıyı ek yaparak kurumuna dilekçe yazıyorsun işte cumhurbaşkanlığı kararnamesi gereği 24 haftamda olmamdan dolayı idari izinli sayılmam hususunda gereğinin yapılmasını arz ederim tarzı ..kuruma verdikten sonra 32 ye kadar izinlisin..32-37 arasını da ya Doğum iznine ayrılman gerekiyormuş yada çalışıp Doğumdan sonra 5 haftanı kullanabiliyormuşsun…çocuk doğunca daha lazım diye çoğu anne çalışıyor o 5 haftayı…onun için de doktorum çalışabilir yazısı verecek sanırım ben de 8-9 gün sonra 32 olacam nasipse o zaman gidecem doktora.
Defne_ 1_minik ben 4 hafta sonra 24.haftalık olacağım, sizce genelge kuralı o zamana kadar devam eder mi? Kamuda çalışıyorum bende
1_minik Cgdmgl yok canım pandemiden dolayı devletin verdiği özel izin o …normal bir dönem olsa zaten çalışıyor olurduk ..sıkıntı olmuyor yani ben kullandım şuan 31 olacam nasipse inşallah ..32 de de doktorumdan çalışabilir alıp 37 ye kadar çalışacam ve bu 5 haftalık süreci Doğumdan sonraya saydırıp bebişle Evde 1 ay daha kalmış olacam…özetle olay bu 🥰🌸